piątek, 11 marca 2016

346. Singapur

Witajcie!! Tak wiem.. mam spore zaległości.. ale teraz mogę śmiało napisać że nadrobię je w najbliższych dniach. Od wczoraj mamy internet..czekaliśmy 3 tyg. na montera ale w końcu jest..
Muszę Wam powiedzieć że to Niemieckie powietrze mi nie  służy.. znowu jestem chora.. mąż też.. Nie wiem czy ten Niemiecki klimat mi szkodzi, czy może praca? Nie sądziłam że kiedyś to napisze, ale tęsknie za Polską, za naszym mieszkaniem..u siebie to jednak u siebie.. Mój prawdziwy dom jest w Polsce.. nie ważne gdzie bym była , Polska zawsze będzie moim domem.. mimo że zawsze chciałam mieszkać zagranicą dziś zmieniam zdanie..jak wrócimy do kraju to już pewnie zarobkowo nigdzie się nie ruszymy.. pozwiedzać owszem,ale nie żeby mieszkać..
W ostatnim czasie mało wysyłam,ale nadal mam sporo do pokazania ;) dziś będzie to Singapur , pocztówkę dostałam z PC po raz pierwszy ;)



Miłego weekendu życzę! ;)

HAPPY POSTCROSSING!! ;-)

5 komentarzy:

  1. Pocztówki z Singapuru zawsze są bardzo ładne, a te nocne czy wieczorne to już wogóle ;) Ja niestety jeszcze3 nie mam żadne w swojej kolekcji, ale czekam spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna pocztówka! :) To miasto robi wrażenie! Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miasto wygląda na bardzo nowoczesne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Nie wiem czy w bloggerze zmienia się to automatycznie, ale chciałam tylko poinformować, że zmieniłam adres (i nie tylko) bloga na http://miivial.blogspot.com/ :) Dziś tylko wszystkich informuję, ale od jutra zacznę wszystko nadrabiać :) Trzymaj się ciepło! :)

    Mam tylko jedną kartkę z tego miejsca i jest to Greetings from... choć bardzo chciałabym przygarnąć ich więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły widoczek muszę przyznać :). Wracajcie do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń