sobota, 25 czerwca 2016

359. Greetings from.. Hungary

Cześć!! ;-) uff.. mamy prawdziwe lato:P lubię lato,ale takie gorączki są straszne.. Brat właśnie na Majorce i wczoraj się śmieje że Majorkę to my mamy w Polsce :P
Muszę się Wam pochwalić!! już w środę wybieramy się w kolejną podróż ;-)  w tym roku nie będą wakacje typowo na odpoczynek - smażing,plażing :P  w tym roku bardzo aktywnie ;-)
Nie planowaliśmy tego wyjazdu,bo zależało mi na wyjazd odpoczynkowy,ale z racje tego że kierunek który sobie wybraliśmy był wykupione wszystkie terminy jakie był możliwe..  wiadomo że mąż nie lata więc zostaje nam tylko wycieczka autokarowa.. no i nasz organizator nie miał już wolnych miejsca.. ale niestety tak to jest gdy człowiek czeka na ostatnią chwilę.. za rok ogarnę już to na początku roku;-) tak więc mąż mówi do mnie zobacz jakie mają oferty na objazdówki no i zobaczyłam :D Bratysława,Budapeszt i Wiedeń ;-) cieszę się mimo że to tylko 4 dni ;-) ale to nie ważne ;-)
Myślałam jaką by tu Wam dziś pocztówkę pokazać i myślę że Węgry będą idealne ;-)  a dokładnie z serii Greetings from ;-)



HAPPY POSTCROSSING!! ;-)

4 komentarze:

  1. ja w podróż wybieram się już w poniedziałek, i to tak spontanicznie wyszło, bo wczoraj uzgodniłam z kuzynką, że ją odwiedzamy. Więc czeka mnie aktywny tydzień nad morzem. Już się nie mogę doczekać.
    A Tobie życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie przepadałam za latem a teraz to już dla mnie przesada :p Urlopu w te wakacje nie planuję, bo akurat w lipcu zmieniam pracę. Ale Wam życzę przyjemnego wyjazdu i znośniejszą pogodę, bo w taki upał to ciężko chodzić :p A tej pocztówki jeszcze w swojej kolekcji nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają kartki z tej serii :) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta GF. Życzę udanej wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń