wtorek, 11 lutego 2014

35. UNITED STATES - NEW YORK - U.S.A

W skrzynce pocztowej nadal pusto:( wczoraj postanowiłam wysłać kolejne kartki w świat! ;) mój budżet jeszcze nie narzeka na nadmierne wysyłanie.. mimo podwyżek.. więc korzystam i wysyłam;P wysłałam trzy swapy i trzy z postcrossingu;) dziś pokaże Wam kartę która była moją pierwszą z tego kraju;) dostałam od koleżanki,która mieszka w New Jersey,i mam zaproszenie do niej;) a że ona wie że U.S.A to moje marzenie.. więc z propozycji skorzystam.. plan na wyjazd jest dopiero w 2016r. niestety fundusze nie pozwolą mi na wyjazd wcześniej;) mam nadzieje że nic mi planu nie pokrzyżuje;)

                                 


HAPPY POSTCROSSING!! ;-) 

1 komentarz:

  1. Są jakieś podwyżki cen wysyłania pocztówek? A ile dokładnie wynoszą? Bo jestem zainteresowana postcrossingiem i chciałabym wiedzieć jak to teraz wygląda ;).

    OdpowiedzUsuń