piątek, 11 lipca 2014

108. FRANCE - FRANCJA + WYNIK KONKURSU

Widok nie do opisania!! ;)  w pierwszej chwili pomyślałam że kartka jest bardziej z ciepłych krajów typu Dominikana,albo Barbados ;D a tu się okazało że to Francja -Lazurowe Wybrzeże ;) aż chciało by się teraz tam być! ;)



Tak jak obiecałam w tej chwili ogłoszę zwycięzce mojego konkursy! ;-) 
Jako pierwsza i jedyna osobę dobrze odpowiedziała na pytanie  

LENKA - GRATULUJE!! ;-) 

Swoje wakacje spędzę na RIWIERZE MAKARSKIEJ w Dalmacji Środkowej ;) 
Zwycięzce proszę o kontakt e-mailowy: blondins8922@wp.pl  


HAPPY POSTCROSSING!! ;) 



8 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w akcji :) Proszę o maila z adresem wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę jedziesz na riwiere? Wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! To będzie moja pierwsza pocztówka z Chorwacji! Bardzo dziękuję :) Baw się dobrze na wakacjach w tak pięknej krainie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przegapiłam konkurs, ech
    Karta bardzo ładna, nie dostałaś czasem zaproszenia na tą wyspę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie martw się, to nie pierwszy taki konkurs! ;)

      oo było by super;) ale niestety zaproszenia nie dostałam ;)

      Usuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni:)
    Piękny widok na sosenki :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka piękna!
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pocztówka. Udanych wakacji, Chorwacja jest piękna

    OdpowiedzUsuń