sobota, 26 lipca 2014

110. TO CO PIĘKNE ,SZYBKO SIĘ KOŃCZY

Wróciliśmy! ;-) Szkoda że to co piękne szybko się kończy;(  no,ale nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejny urlop ,za rok ;) plany już są,więc jeśli fundusze pozwolą za rok urlop spędzimy też zagranicą ;)
Jeśli chodzi i Chorwację -to Chorwacja jest piękną i na pewno warto tam pojechać! ;)  kiedyś tam wrócimy tylko inny kierunek ;) Pogoda dopisała co najważniejsze,choć w ostatnie dwa dni pogoda była różna;P to wykorzystaliśmy to na zakupy czyli prezenty dla najbliższych ;)
Stęskniłam się za blogiem ,za postcrossingiem i za Wami ;) pewnie zaległości mam ;) ale jeszcze kilka dni wolnego mam więc postanowiłam że te ostatnie dni wykorzystam m.in na siedzeniu przed laptopem;)
Po powrocie miałam w skrzynce miłe niespodzianki! ;) zaczynając od długiego listu od mojej Polskiej penpalki;) pocztówkami z PC, swapem;) tak więc do dziś uśmiech nie schodzi mi z twarzy z takiego widoku;)


Czy to nie wspaniały widok? ;)

HAPPY POSTCROSSING!! ;) 

4 komentarze:

  1. Ja też lubię wracać do domu, gdzie czekają na mnie pocztówki. Fajnie, że urlop się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpisałam Ci na komentarz u mnie, ale jeszcze tu potwierdzę :p
    Karteczka do mnie doszła :D Jest jak najbardziej w moim guście ! Bardzo dziękuję :D Zdziwiłam się ,że tak szybko do mnie doszła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że urlop się udał i jesteś zadowolona z wypoczynku ;)

      Usuń
    2. No to bardzo się cieszę! ;)


      Też byłam w szoku..że kartka doszła tak szybko ;) bo rezydentka mówiła że pocztówki idą tak od 2 do 3 tygodni ;P

      Usuń