piątek, 22 sierpnia 2014

125. POCZTÓWKOWE PORZĄDKI

Już dość dawno zabierałam się za pocztówkowe porządki;-) ale jak zawsze, było coś ważniejszego.. motywacji też nie było;-) ale wzięłam się w garść poświęciłam trochę czasu i udało mi się zrobić porządek w moim zbiorach ;-)  ( tak naprawdę miałam dzień wolny w pracy- i stwierdziłam jak nie teraz to kiedy? )
Jak już wspominałam większość pocztówek trzymam w albumie po zdjęciach,a raczej w dwóch albumach.. nie miałam pomysłu na te większe póki co kupiłam dekoracyjny karton :


Trochę czasu mi to zajęło nim uporządkowała wszystko! ;-) ale efekt końcowy jest zadowalający! ;) mam nadzieję że już tornado przez moje pocztówki nie przejdzie,a ja będę na bieżąco je układać! ;) 
Planowałam je policzyć ,bo szczerze nie wiem ile mi już się tego uzbierało,ale stwierdziłam że zrobię to na urodziny bloga,albo jak minie mi rok na postcrossingu! ;) 



Udanego weekendu życzę! ;-) 

HAPPY POSTCROSSING!! ;) 


2 komentarze:

  1. Ja wszystkie kartki trzymam w kartoniku, poukładane tematycznie: zwierzeta, ludzie, jedzenie itd. Staram sie nie robić w srodku bałaganu. Kartek mam za dużo, niestety, nie wiem jednak ile, nigdy nie liczylam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu myślę, żeby sprawić sobie takie pudełko na moje pocztówki. Wprawdzie nie mam ich wiele, ponieważ dopiero od niedawna wciągnął mnie postcrossing, ale już brakuje mi pomysłów na ich przechowywanie :D Album na zdjęcia jest dobry, ale mieszczą się tylko pocztówki o standardowych wymiarach, a coraz więcej przybywa tych większych :)
    Pozdrawiam serdecznie! Będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń