niedziela, 31 sierpnia 2014

132. WŁOCHY

Niestety nie udało mi się pokazać wszystkich pocztówek z tego miesiąca! a jeszcze trochę ich jest!
Na PC ciszą od 1,5 tygodnia ;( miejmy nadzieje że wrzesień przyniesie mi nowe zdobycze! Jestem umówiona na trzy nowe kraje ;) pomijając że na jeden już czekam 3 tygodnie!
Dziś Włochy, akurat rzadko z PC dostaję ten kraj! ale w mojej kolekcji jest trochę pocztówek z tego kraju ;)



A jak minął Wam weekend? Pogoda nas nie rozpieszcza.. typowa jesienna pogoda ;P my dziś z mężem wybraliśmy się na grzyby.. ;) 

HAPPY POSTCROSSING!! ;-) 

2 komentarze:

  1. oo, grzyby, już teraz :)? gdy byłam w górach, to miejscowi też już chodzili na grzybki, u nas chyba jeszcze nie ma...
    też z Postcrossingu mam mało z Włoch, ale od znajomych sporo i samej udało mi się nakupować, więc na brak pocztówek ze słonecznej Italii narzekać nie mogę!
    ja w ten weekend głównie odpoczywałam przed 1 września...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzyby były ;P ale jeszcze nie tyle ile by się chciało ;P

      Ja również na brak pocztówek z Włoch narzekać nie mogę również albo sama je sobie przywiozłam,albo brat ;)

      Usuń