wtorek, 11 listopada 2014

178. Barcelona - Hiszpania

Witam!! Jak miło że dziś wolne!! ;) Pospałam za wszystkie czasy ;P wstałam, UWAGA,UWAGA ;P O 12 ;D ale to dlatego że o 3 wylądowałam w domu ;)
Dziś pokaże Wam pocztówkę z Hiszpanii a dokładnie to Barcelonę ;) dostałam ją  i jeszcze inne kilka sztuk z Hiszpanii od mojej kochanej Iwonki ;)
Nie była bym sobą gdybym nie napisała że to miejsce jest na mojej liście podróżniczej! ;)  Chciała bym zobaczyć tą katedrę i FC Barcelona ,mimo że piłka nożna w ogóle mnie nie interesuje ;) i inne mniej i więcej ważne obiekty w Barcelonie ;)


HAPPY POSTCROSSING!! ;)

7 komentarzy:

  1. Czyżby impreza wczoraj? :>
    Pocztowka jest piękna. Barcelona zachwyca !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wstałam dziś o 11 ;) bo poszłam późno spać... A pocztówka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam w Barcelonie w tym roku, katedre ogladałam tylko z zewnatrz, kolejka skutecznie mnie zniechęcila. Piłki nożnej za bardzo nie lubie, ale na mecz poszłam - było fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pocztówka! Również chciałabym zwiedzić tą katedrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka :) Ja wstałam wczoraj około 7 rano, bo obowiązki wzywały :)

    OdpowiedzUsuń