piątek, 3 kwietnia 2015

244. Moja kolekcja ;)

Witajcie! ;-) Niemcy dzisiaj mają wolne,więc można powiedzieć że ja też mam wolne ;) 
Dziś chciałam się z Wami podzielić.. swoją kolekcją.. tzn ile tak na prawdę mam tych pocztówek?
Przed wyjazdem postanowiłam policzyć swoje zbiory,i muszę Wam powiedzieć że byłam w szoku że aż tyle tego się nazbierało ;) dla innych może to być mała kolekcja dla drugich duża ;)
Policzenie samych pocztówek nie było jakimś wielkim problemem.. bo trzymam je w dwóch albumach na zdjęcia.. jeden to pocztówki z Polski,  drugi ze świata. a resztę trzymam już w kartonie dekoracyjnym.. ale troszkę czasu zajęło ;-)
Żeby nie przedłużać to czas na najważniejszą treść postu ;)
Pocztówki z całego świata - 412
Pocztówki z Polski - 187 ( i tu się zdziwiłam że jest tego tak mało) 
Photofancy -6 
Różne - 147

czyli razem jest 
752


Tak więc moge odhaczyć kolejne postanowienie noworoczne ;) 
 
aa no i bym zapomniała.. niestety nikomu nie udało się strzelić w dokładną liczbę mojej kolekcji, więc myślę co by tu zrobić żeby wysłać komuś pocztówkę z Bawarii.. teoretycznie najbliżej to była Edyta (Edi) tak więc pocztówka poleci do Ciebie.. Proszę na adres emaila o podanie adresu ;)
blondins8922@wp.pl

HAPPY POSTCROSSING!! ;-)


13 komentarzy:

  1. Wow, ale kolekcja. Imponująca :D Z jakiego kraju pochodzi ta cudna karta-samochód? :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włochy -Neapol ;)
      Pokazywałam ją na blogu, tutaj jest post :
      http://happy-postcrossing-poland.blogspot.de/2014/03/50-italy-napoli-wochy.html

      Usuń
    2. Faktycznie, nawet skomentowałam ten post hahahaha Tak myślałam, że gdzieś już widziałam ten motyw :D

      Usuń
  2. Bardzo duża kolekcja :) W moich zbiorach jest więcej z Polski niż z zagranicy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej kolekcji! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to spora kolekcja, naprawdę! Ja jestem chyba jakieś 100 pocztówek za Tobą, a może nawet 200. Gratuluję takiej liczby! :)
    Też mam dziś wolne, ale moi rodzice już nie. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita kolekcja! Ja mam skromne 300 z groszami. :p
    Oczywiście gratuluję i życzę owocnych dalszych zbiorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam najwięcej kartek z Polski, nie wiem ile, ani nie wiem ile w ogóle mam kartek...hmm może kiedyś wezmę sie za liczenie. Tobie gratuluję sporej kolekcji kartek zza granicy :) I bardzo mi się podobają te pocztówki, które widać na kupce na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolekcja Ci się uzbierała, gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest ilość, gratuluję takich zbiorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolekcja i fajnie, że byłam najbliżej :) Już wysyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze! Troche się tego nazbierało :) Gratuluję klolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tych pocztówek! Gratuluję Tobie takiej kolekcji i Edycie pocztówki z Bawarii :) chyba muszę policzyć moją polską kolekcję kartek, bo nie mam pojęcia ile ich jest :)

    OdpowiedzUsuń