poniedziałek, 6 marca 2017

370. BAHAMY - Flaga

Hejoo!! ;-) Dawno mnie tu nie było.. prawie 5 miesięcy.. kompletnie nie wiem jak to się stało i nie mam na siebie konkretnego usprawiedliwienia :P ale wiem jedno wróciłam, i zostaje.. cholernie brakowało mi tego ;) to że nie było mnie na blogu to nie znaczy że zrezygnowałam z hobby ;) a przeciwnie.. mimo że nasza kochana Poczta Polska postanowiła jak co roku zrobić podwyżki, nie poddawałam się i wysyłam dalej. Za zagranicę wysyłam przez portal napiszkartke.pl , tzn jeśli wylosuje Niemcy to wysyłam przez PP, jeśli umówię się z kim na wymianę GF to oczywiście też wyśle przez PP, przez NK, wysyłam jak losuje przez PC i PU ;)
Przez te ostatnie parę miesięcy uzbierała się naprawdę spora kolekcja.. i stos pocztówek do pokazania.. ale wiadomo że do końca życia bym ich nie pokazała, tak więc pokaże te najciekawsze! ;-)  oczywiście kilka ciekawych nowych krajów wpadło do mojej kolekcji! ;) moja kolekcja z serii 'greetings from' rośnie, ale jest już naprawdę ciężko.. :( brakuje mi ok.20 może kiedyś się uda ;)
Zaś dziś pokaże Wam pocztówkę z Bahamów, oczywiście była to wymiana prywatna, bo moja pierwsza pocztówka z tego kraju mnie nie zachwyciła.. a ta bardzo mi się podoba, nie muszę chyba mówić że mam słabość do flag i map :P



HAPPY POSTCROSSING!! ;-) 

5 komentarzy:

  1. Mam tą kartkę w ulubionych, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pocztówka! Poleciłam Twojego bloga na swoim, bo bardzo mi się spodobał, jest świetny!
    Zapraszam: http://pscolkajo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za mapkami i flagami, ale ta dodatkowo jest urozmaicona napisem i kwiatem i wyjątkowo przypadła mi do gustu :)
    Cieszę się, że wróciłaś, bo ostatnio wiele osób znika i blogi zamierają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pocztówki do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń