piątek, 13 czerwca 2014

93. AWARIA LAPTOPA

Bez komputera to jak bez reki.. Od początku tygodnia mój laptop odmówił posłuszeństwa.. ale cale szczęście wiadomo jaka jest przyczyna - ładowarka poszła do naprawy.. i niestety dopiero będzie w poniedziałek do odbioru.. aktualnie korzystam z laptopa brata..
Mam spore zaległości z postrossingiem.. przyszło mi trochę pocztówek które nie długo dodam..
Będę miała dla Was mały konkurs,ale o tym dowiecie się już nie długo ;)

Udanego weekendu! ;)

HAPPY POSTCROSSING!! ;-)

2 komentarze:

  1. Konkurs?!?! Ostatnio biore udział prawie w kazdym, może w koncu uda mi się coś wygrać :D U mnie na blogu tez jest konkurs, do wygrania oczywiście pocztówka ;) Jakis czas temu zainstalowalam sobie wirusa na komputerze, musiałam miec instalowanego od nowa Windowska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wraca do nas, czekamy ! :)

    OdpowiedzUsuń