środa, 25 czerwca 2014

99. ŁAPANIE LICZNIKA 9999 - POLSKA

Ostatnio udało mi się wygrać kolejna porcję pocztówek! Tym razem od pijanazyciem Konkurs polegał na łapanie licznika wyświetleń 9999 ;-) akurat jak weszłam na bloga to liczba wyświetleń była 9997, więc co innego mi pozostało jak tylko odświeżyć stronę dwa razy? ;) Trzeba było wysłać zrzut ekranu.. ale że ja jak zwykle nie mam pojęcia jak to zrobić.. zrobiłam normalne zdjęcie.. wysłałam e-mailem.. myślałam że nie będzie się liczyło.. ale udało się! ;-) Dzięki temu dostałam od pijanazyciem, 10 czystych pocztówek + jedną wypisaną! Ta pocztówka podbiła moje serce! ;-) Ja nigdzie nie mogę takich u siebie znaleść.. bo tak naprawdę nie ma ich u mnie w mieście.. bo u mnie to taka bieda.. zarówno z pocztówkami jak i znaczkami..



HAPPY POSTCROSSING!! ;-)

3 komentarze:

  1. Gratuluje wygranej:) Pocztówki z Czwórki są naprawdę piękne, a znaczek to już prawdziwe cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny znaczek! Kiedyś nie lubiłam pocztówek folkowych, ale ta seria jest cudna! Takiej jeszcze nie mam w swojej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka i super znaczek :)!

    OdpowiedzUsuń