piątek, 12 czerwca 2015

267. Pocztówka z nowego kraju - Malta

Witajcie!! Dziś kolejna pocztówka z nowego kraju! Za oknem strasznie upalnie że nie idzie wytrzymać,mój wiatrak nie daję rady:P pogoda nas rozpieszcza w pełni,a wakacje coraz bliżej;) pisałam już to,ale jak dla mnie nie musi być lata:D no dobra,niech będzie dla tych co czekają na nie z niecierpliwością:P a jeszcze lepiej jak szybko minie:)
Jeśli chodzi o samą pocztówkę to bardzo mi się podoba! ;) kiedyś planowałam podróż do Malty,ale stwierdziłam że jakoś szczególnie mnie tam nie ciągnie i zrezygnowałam ;P Z tym krajem też miałam problemy.. ale koniec końców udało się;)



Jak można zauważyć znaczek nie ma stempelka,a mimo wszystko doszedł ;-)  Zauważyłam też że na Malcie są tanie znaczki ;P po przeliczeniu wychodzi ok 2,50 ;) szkoda że w Polsce nie ma takich cen ;)
Życzę Wam udanego weekendu ;)

HAPPY POSTCROSSING!! ;-) 

10 komentarzy:

  1. Kiedyś w Polsce też były takie ceny... Jak zaczynałam swoją przygodę z postcrossingiem, ech...
    Mam trzy kartki z Malty, bo kiedyś robiłam o niej folder w szkole. :) Twoja pocztówka bardzo mi się podoba.
    Bardzo czekałam na lato, na ciepło, więc teraz nie narzekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze pocztówki z tego kraju. A widoczek przepiękny :)
    A o cenach naszych znaczków lepiej nie pisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna pocztówka! Do Malty również mnie nie ciągnie, ale widoczek na kartce prezentuje się naprawdę świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego u nas nie ma takich cen sprzyjających wysyłaniu wręcz hurtowo pocztówek... :( Ooo właśnie, mam do Ciebie pytanie? Jesteś w Niemczech, więc może orientujesz się jakie są tam ceny za wysyłkę np. pocztówki do Polski lub innych krajów? :)
    Podobnie jak Sara, mam trzy kartki z Malty, jedna prezentuje to samo co Twoja :) Z tego co pamiętam, to żadna z moich kartek nie ma stempelka, więc może oni w ogóle tam nie przybijają? :p
    Oh, ja też czekam na lato! Bo wczoraj w Łodzi tak lał deszcz i była spora burza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze zrozumiałam ;P to pocztówka z Niemiec do Polski kosztuje 0,80 centów. I to samo wiąże się z pocztówkami do innych krajów.. Do Polski wysyłałam pocztówki ze znaczkiem za 0,80 centów.. z racji że trzy znaczki mi zostały to wysłałam pocztówkę do Chin,USA i Rosji właśnie z tym znaczkiem ;) i pocztówki oczywiście bez problemu doszły ;)

      Usuń
    2. Ooo to fajnie, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  5. Łaadna pocztówk
    Zapraszam do mnie !
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, lubię takie widoczki!
    Pogoda jest super, ponad 30 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To miejsce z pocztówki przypomina mi trochę jedno zaciszne miejsce na Chorwacji <3
    A co do ceny znaczków... Może kiedyś wrócą czasy, kiedy można było wysłać za 5,2zł 2-3 kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie skały w wodzie :) Gratuluję nowego kraju :)

    OdpowiedzUsuń