poniedziałek, 4 maja 2015

253. San Francisco - U.S.A

Hej ;-) jak tam po weekendzie? u mnie deszczowo i bardzo leniwie;P ale najważniejsze że to już za mną;P
Ostatnio była Floryda, to dziś California San Francisco - nie będę pisać że to również znajduję się na mojej liście;-) a jeśli chodzi o moja listę podróżniczą to taka listę Wam pokaże już niebawem ;)
Ostatnio tak sobie siedzę i dużo rozmyślam.. i wpadłam na pomysł że jak wrócę to zabiorę się za zebranie wszystkich stanów w USA, i wszystkich województw w Polsce,bo jestem tego pewna że nie mam wszystkich:P na powiaty już się nie odważę.. Edi świetnie to wychodzi, i oczywiście życzę jej żeby zapełniła swoją całą mapkę ;)


HAPPY POSTCROSSING!! ;-) 

6 komentarzy:

  1. Do odważnych świat należy! Zaryzykuj z powiatami :)
    Pocztówka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie widoki :) Świetna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W SF ciekawsza jest stara część, niska zabudowa, kręte i pofalowane ulice.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chyba dość podobną pocztówkę - znaczy widok skierowany jest na tą samą część miasta. Lubię wieżowce, mosty, więc kartka świetna jak dla mnie :) Ja też nie mam wszystkich stanów, a województwa brakuje mi tylko jednego warmińsko - mazurskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać by zobaczyć Twoją listę podróżniczą! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mój weekend poświęciłam nauce.. super jest taka lista, ja też taką mam - a w zasadzie to (aż) kilka (kilkanaście?) kartek w zeszycie :) kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń