sobota, 9 maja 2015

255. 80 Dni dookoła świata? Lista miejsc które chce odwiedzić

Witam Was ;-)
Dziś troszkę inny post niż zawsze ;-) Muszę troszkę urozmaicić bloga i wprowadzić troszkę postów o moich podróżach.. a zauważyłam że chcielibyście taką listę zobaczyć więc się nią pochwalę ;) Ze względu na to że podróże to jest to co uwielbiam.. dlatego dziś napiszę Wam moją listę podróżniczą ;-)

Moim marzeniem od zawsze było pojechać do Stanów Zjednoczonych i zobaczyć je wzdłuż i wszerz, nawet mam listę miejsc które chciała bym zobaczyć w Ameryce ;) więc jak takie posty Wam się spodobają to o Ameryce pojawi się osobny post ;)
Więc jak wiadomo :
U.S.A - Wzdłuż i wrzesz
Wielka Brytania - Londyn, Liverpool ,Manchester , Oxford , Stonehenge
Francja - Paryż , Nicea , Cannes, Marsylia
Hiszpania - Barcelona , Madryt , Lloret de Mar + dwie Wysypy Kanaryjskie: Lanzarote i Fuerteventura
Turcja - Alanya
Dania - Kopenhaga
Grecja - Ateny , Paraga , wyspa Zakynthos , Santorini,Korfu
Bułgaria - Sofia,Nessebur, morze czarne słoneczny brzeg,złote piaski
Portugalia - Lisbona , Porto
Albania -Vlora, Saranda. Ksamil
Irlandia - Dublin , Cork
Austria- Wiedeń
Norwegia - Oslo ,Bergen i oczywiście jak być w Norwegi to zobaczyć zorzę polarną obowiązkowo;)
 ogólnie to wiadomo że chciało by się zwiedzić całą europe więc nie pogardzę Holandią ,Belgią, Szwecją,,Finlandią czy Szwajcarią.


Jeśli będę miała okazję kiedykolwiek pojechać do miejsca w którym nie byłam a nie znajduję się na obecnej liście to wiadomo że pojadę ;) Było by wspaniale odwiedzić wszystkie stolice Europy;) w planach roi mi się jakiś trip po stolicach europy,ale co z tego wyjdzie.. nie mam pojęcia ;P
Państwa z poza europy też coś się znajdzie ;) Australia koniecznie Sydney
Tajlandia , Brazylia, Kanada, Meksyk, Argentyna ,Dominikana,Jamajka,Bora Bora,Barbados ,Seszele,Malediwy,Kostaryka,Kenia, Kuba,Madagaskar , Japonia ;) zdaje sobie z tego sprawę że nie wiem czy część z tych miejsce zobaczę,ale pomarzyć zawsze można ;)  najlepiej to przydała by się podróż dookoła świata;)

Oczywiście z chęcią wróciłam bym do miejsc w których już byłam,ale wiadomo że jest tyle pięknych miejsc że trzeba je zobaczyć/poznać ;) jestem pewna że do Włoch i Chorwacji jeszcze wrócę ;)
Wiem że blog jest bardziej o tematyce pocztówkowej, ale podróże też mają dużo wspólnego z pocztówkami ;) mam nadzieje  że takie posty przypadną Wam do gustu ;)

8 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię czytać i oglądać zdjęcia z podróży innych osób, więc chętnie zobaczę więcej takich wpisów na Twoim blogu :) Do tego jeszcze chętnie poczytam o tych Stanach, co tam dokładnie chciałabyś zobaczyć :)
    Stolice też chciałabym europejskie zwiedzić, ale jak do tej pory byłam jedynie w Wilnie i Warszawie :D ale już nadrabiam zaległości, bo w tym roku będę miała sporo czasu i jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to trochę podróży mi się szykuje i skreślę kilka punktów z mojej listy podróżniczej :)
    Jak do tej pory byłam na Litwie, w Niemczech, w Holandii i w Szwecji. Jedną nogą na Słowacji (w sklepie) i w Czechach (w górach przeszłam granicę), ale nie liczę tych państw.
    Życzę Ci wielu wspaniałych podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marze aby odwiedzić wiele miejsc z Twojej listy, sa chyba po prostu takie miejsca, które sa interesujące dla kazdego.
    Byłam w Stonehenge, które było ODRADZANE! A jednak pojechałam i nie załuje, super, piękne i panuje tam jakas specyficzna atmosfera, polecam wszystkim :D
    Z własnego doświadczenia odradzam Dublin i Cork, Cork jest brzydkim miastem, Dublin jest mega brudny iśrednio bezpeiczny jeżeli chodzi się gdzieś po bocznych uliczkach, nieciekawe typy można spotkać. W Irlandii jest cała masa innych ciekawych miejsc. Mieszkalam w Dublinie ponad 3 lata i kiedyś usłyszałam opinie, że najlepszy widok na Dublin jest we wstecznym lusterku auta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to ja ciągle powtarzam, że moim największym marzeniem i jednocześnie pasją są podróże, ale nie mam takiej listy! Tzn. przynajmniej nie mam jej spisanej. ;) Cały czas pragnę odwiedzić wszystkie stolice Europy i wiem, że zajmie mi to kilkanaście lat co najmniej. Oczywiście chcę też polecieć do USA. :) Ale poza tym? Na pewno Barcelona, Moskwa, Liverpool, Szkocja, zamek Neuschwanstein... Są też takie miejsca, do których mnie zupełnie nie ciągnie.
    Paula, życzę Ci, aby Ci życia starczyło na te podróże. No i pieniędzy i zdrowia. :D
    Z Twojej listy odwiedziłam tylko Londyn, no i polecam, choć jest drogi. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam taką małą listę marzeń... Są to Wielka Brytania (wzdłuż i wszerz <3 ), Australia (wschodnie wybrzeże), Japonia (gdziekolwiek, cokolwiek :P ) i USA (Floryda ;) ). Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zrealizować przynajmniej część ;) A o Twoich podróżach chętnie poczytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedeń jest przepiękny, ale moim zdaniem lepiej jest pojechać w Alpy na południe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci, aby te wszystkie marzenia podróżnicze się spełniły. Większość tych miejsc też chciałabym odwiedzić,szczególnie są to te miejsca na świecie, gdzie jest ciepło, albo upalnie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. No, Twoja lista jest naprawdę imponująca! Życzę, byś odiwedziła wszystkie te miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię czytać o podróżach także Twój wpis jest bardzo ciekawy. Ja przede wszystkim chciałabym pojechać do Egiptu i Rzymu. Ogólnie Włochy chciałabym zwiedzić wzdłuż i wszerz :)
    P.S. Widzę, że pierwsze zmiay zaszły już a blogu :)

    OdpowiedzUsuń