środa, 21 października 2015

315. Albuquerque - Nowy Meksyk - U.S.A

Część! ;)
Większość z Was wie że U.S.A to moje marzenie i zaplanowałam sobie że zbiorę pocztówki ze wszystkich stanów ;-) Jakiś czas temu postanowiłam poszukać sobie kogoś do wymiany z Ameryki ;P trochę mi tych stanów jeszcze brakuje ;P ojj.. sporo ;) Tym razem padło na stan Nowy Meksyk ;-)
Szczerze nawet nie wiem ile mi tych stanów brakuje, no bo nie zrobiłam jeszcze tej mapki ;P
Wracając do wymiany ;) szukam, szukam i jeszcze raz szukam.. i znalazłam ;-) Czytam profil,a tam że osoba do której chce napisać zna język polski ;) to se mówię jakieś Polskie korzenie ma ;) Więc wiadomość napisałam po Polsku, odpowiedź dostałam bardzo szybko.. okazało się że Celestyn mieszka w Ameryce już bardzo długo... Ucieszyłam się że sam zaproponował większą ilość pocztówek w kopercie! Dziś pokaże Wam tylko ze stanu Nowy Meksyk, bo mam jeszcze dwie inne z innego stanu ;) Celestyn pisał że jeśli będę jeszcze kiedyś chętna na wymianę, to mam napisać ;-) tak więc na pewno jeszcze się odezwę ;)






HAPPY POSTCROSSING!! ;-) 

6 komentarzy:

  1. Jak Albuquerque to BREAKING BAD! Uwielbiam ten serial :D <3 Oglądałaś może? ;>
    Ostatnia pocztówka jest cudna <3 Można powiedzieć, że mam w planach polowanie na tą serie mapek :D Trzeba się tylko za to zabrać w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pocztówki :) Zbieraj śmiało kolekcję, ale stanów jest bardzo dużo, więc to nie będzie takie łatwe, zwłaszcza z Alaski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pocztówki :) Trzecia podoba mi się najbardziej. Mi z tym stanem kojarzy się tylko film High School Musical :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie wczoraj wysyłałam pocztówki z ostatniego losowania PC i jedna z pocztówek była do Celestyna z Albuquerque, który mówi po polsku. Jaki zbieg okoliczności heh ;D
    Pocztówki ładne. Również mam chęć uzbierania pocztówek z każdego stanu w US.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: joanapostcards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą policzyłam, mam pocztówki z 15 stanów, więc nie jest tak krytycznie u mnie :p Z Nowego Meksyku jeszcze nie mam żadnej, więc będę musiała kiedyś to nadrobić. Podobają mi się te kartki, a Celestyn wydaje się mega pozytywną osobą i super, że mówi po polsku :D
    Powodzenia w zebraniu wszystkich stanów, trzymam kciuki, bo wiem że Stany to Twoje marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z mapą jest super! Uwielbiam mapy :) Kiedyś też myślałam żeby zebrać pocztówki ze wszystkich stanów, ale jakoś nie mam do tego głowy. Z Nowego Meksyku chyba nic nie mam.

    OdpowiedzUsuń