czwartek, 5 marca 2015

236. Pocztówka z nowego kraju - Rumunia + mini konkurs

Cześć;-) Wczoraj udało mi się policzyć moje zbiory, kolejne postanowienie noworoczne mogę odhaczyć ;P ale tak poważnie.. to byłam w szoku że tyle tego było;D Jeszcze Wam nie zdradzę ile tego jest:P bo mini konkurs mam dla Was ;) no i osobny post też będzie;)
Tak więc osoba która zgadnie dostanie ode mnie pocztówkę  z Bawarii ;) Jeśli nikt nie strzeli w dokładną liczbę,to wtedy ta osoba która będzie najbliżej ,zostanie zwycięzcą;) Dodam że dotyczy to  też pocztówek przeznaczonych na prywatne wymiany ;)
Dziś pokaże Wam pocztówkę z nowego kraju- Rumunia ;) Kartka jest z prywatnej wymiany ;)
Mam jeszcze trochę nowych państw do pokazania, więc w DE będę miała co pokazywać ;) Zrobiłam mam nadzieje wystarczająco zdjęć żebym mogła kontynuować bloga.. bo niestety póki będę w DE nie będę wysyłać pocztówek..



Do usłyszenia już w DE ;-)

HAPPY POSTCROSSING!! ;-)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję nowego państwa :) Mam takie sam znaczek na pocztówce z Rumunii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna pocztówka, ciekawe budowle. Ja z Rumuni też mam tylko 1 kartkę ze swapu.
    A konkurs - stawiam na 320 pocztówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na 500 pocztówek:) Z Rumunii nie mam żadnej pocztówki. Z Bawarii zresztą też ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na 650 pocztówek.
    Bardzo ładna pocztówka :) Ja mam 4 kartki z tego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę nie rozumiem czy będzie osobny post do konkursu czy to tu mamy dawać odpowiedzi?
    Ale skoro poprzednie osoby podały swoje odpowiedzi to i ja strzelę: 648 :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocztówka bardzo fajna :)
    A co do konkursu to obstawiam 573 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę pocztówkę z Rumunii i to tak poważnie, poważnie. Dziecko młode to i jeszcze mało widziało :)

    a ja strzelam na 514 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że będzie osobny post o konkursie, ale wszyscy tutaj podają odpowiedzi, to i ja strzelę na... 634 pocztówki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nowego kraju! Rumunia to chyba nie takie "popularne" postcrossingowe miejsce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio zainteresowałam się zabytkami tego kraju, są przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw kościółków... Jeśli mogę strzelić to stawiam na 1387. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń