wtorek, 17 marca 2015

238. Rzeszów - Polska

Witam;-)
Wracam do Was z pocztówkami ;) Co prawda nie wiem czy starczy mi pocztówek.. bo niestety do pazdziernika zostaje w Niemczech.. a nie wiem czy zrobiłam wystarczająco zdjęć jak byłam jeszcze w Polsce.. mam tylko nadzieje że spokojnie starczy ;) Trochę dla odmiany pojawią się inne posty..
Miejmy nadzieje że czytelników ubywać mi nie będzie.. tylko przybywać ;)
Z racji że jestem daleko od mojego kraju ;) dziś pokaże Wam Polskę a dokładnie to Rzeszów ;) Pocztówka jest z prywatnej wymiany.. nigdy nie byłam jeszcze w Rzeszowie ;) ale myślę że kiedyś uda mi się tam pojechać ;)



HAPPY POSTCROSSING!! ;-)

5 komentarzy:

  1. No to może pocztówki z Niemiec zagoszczą na twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rzeszowie nigdy nie byłam, choć muszę przyznać że jest na mojej liście do odwiedzenia. Kartka fajna, zarówno widoki dzienne, jak i nocne i do tego ten biały budynek po lewej stronie jest interesujący - pewnie kościół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka! W Rzeszowie również nigdy nie byłam, ale najprawdopodobniej w wakacje pojadę w te strony, to i może się uda co nieco zobaczyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. planowaliśmy z R. wybrać się w te wakacje do Rzeszowa, ale jednak plany zmieniliśmy, mam nadzieję, że kiedyś i tak tam pojedziemy, kartka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń