środa, 4 listopada 2015

320. Maastricht - Holandia

Hej ;-) Coraz częściej chodzi za mną zrobienie jakiegoś eurotrip;) ale na tą chwile jest to nie możliwe, mam nadzieje że w przyszłym roku coś zorganizuje ;)  Póki co muszę się zadowolić kolejną wycieczką do naszych zachodnich sąsiadów ;) ale to dopiero 22.11 ;-)
Nie wiem jak u Was pogoda,ale u mnie słonecznie mimo że ranka i wieczory są dość zdradliwe:P
Mam nadzieje że taka pogoda utrzyma się do 22.11 ;-) w sumie najważniejsze żeby nie padało i zimno nie było ;) żeby zwiedzanie było przyjemniejsze ;) i ładne zdjęcia wyszły :D
ale przejdźmy do pocztówki ;) dzisiejsza pocztówka przyszła do mnie z południowej Holandii ;)



HAPPY POSTCROSSING!!;-) 

8 komentarzy:

  1. dokąd się dokładnie wybierasz? :)

    od kartki bardziej mi się podobają znaczki prawdę powiedziawszy. a na tej pocztówce to tam jest niedźwiedź, dobrze widzę? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie za wiele rzeczy wcisnęli na tą kartkę. ALe znaczki to co innego, bardzo mi się podobają :) U mnie od niedzieli szaro, buro, ponuro i mgliście :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Holandii mam tylko z pieskami! Chętnie przygarnęłabym twoją :)
    Ciągle ponuro i zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka i chętnie bym ją przywitała w swoich zbiorach :-) No zimno się zrobiło brrr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokąd Cię tym razem wywieje? :) Drezno, Berlin czy jeszcze coś innego?
    Znaczek z serduszkiem jest uroczy! Holandia to świetny kraj - powtarzam się, wiem :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zastanawiam nad jakimś takim wyjazdem! Kamper i jazda na tydzień - dwa gdzieś do Włoch, Hiszpanii, gdziekolwiek, codziennie inne miejsca, byłoby super. Ładniutka pocztówka :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chętnie pojechała! :) Na dwa tygodnie, zwiedzić kilka(naście) miejsc a przy okazji odwiedzić kilka miejsc, w których postcrossing jest 'rare' i dzięki temu zdobyć kilka ciekawych pocztówek! :D
    Podobają mi się te znaczki (bo ich nie mam :D) i często dostaje z jednym i tym samym, które mi się już znudziły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę nie wiedziałam, że Maastricht jest w Holandii, a kojarzy mi się to miasto przede wszystkim z traktatem z Maastricht (ech, rozszerzony wos...). pocztówka jest świetna + uroczy znaczek.
    mnie się marzy eurotrip, ale na razie na przyszły rok mam w planach pojedyncze wycieczki...

    OdpowiedzUsuń