sobota, 21 listopada 2015

325. Liebster Blog Award 2015

Hej ;-)
 I przyszła na mnie kolej ;-) zostałam dwa razy nominowana do zabawy 'Liebster Blog Award' więc przydało by się odpowiedzieć na zadane pytania ;-) może dzięki temu poznacie mnie bliżej ;) choć nie było łatwo bo troszkę musiałam pogłówkować ,ale dałam radę ;)



No więc zaczynamy ;-)
Pierwsza nominacja jest od Ratri

1. Jaką supermoc (tylko 1) chciałabyś mieć?
Zdecydowanie teleportacja :) dzięki temu mogła bym znaleźć się w każdym miejscu na świecie

2. Jakie jest Twoje największe marzenie podróżnicze?
Nikogo to nie zdziwi jak napiszę że USA ;) zawsze było to moim marzeniem, i nic to nie zmieni dopóki nie zrealizuje go! ;)

3. Kim chciałaś być będąc dzieckiem?
hmm.. Piosenkarką, aktorką albo modelką :D ahh.. te dziecięce marzenia :D 

4. Sposób na przetrwanie chłodnych jesiennych dni to..?
Książka, Dobry film , kocyk i herbata z cytryną ;)

5. Kawa czy herbata? (i dlaczego?)
Zdecydowanie herbata najlepiej zwykła z cytryną;) kawy nie piję w ogóle tzn próbowałam ją ale nie smakuje mi i wolę herbatę mogła bym ją pić litrami ;)

6. Jaki zapach uwielbiasz? (mogą być to perfumy, zapach świeżo skoszonej trawy, prania, potrawy - macie tutaj dowolność odpowiedzi).
Lubie zapach kokosu, zapach wiosny i ciasta w piekarniku :) 

7. Czego nie lubiłaś jeść będąc dzieckiem a teraz uwielbiasz? I odwrotnie...
Będąc dzieckiem nie lubiłam jeść zupy krupnik,a teraz ją uwielbiam ;) 

8. O czym zawsze (często) zapominasz? 
Musiałam się długo zastanowić.. z domu jak wychodzę to zastanawiam się kilka razy czy wszytko ze sobą zabrałam czy wszystko jest wyłączone.. ale fakt jest taki że mam sklerozę.. przeważnie jak komuś muszę coś przekazać,a za chwilę już nie pamiętam :D 

9. Wolisz wstać o 6:00 czy spać do 10:00?
Jestem śpiochem więc wole spać do 10:00 ,ale wiadomo jak trzeba wstać wcześniej to nie mam z tym problemu;) a najśmieszniejsze jest to że jak mam gdzieś jechać w podróż to mogę nie iść w ogóle spać albo wstać przed budzikiem;P

10. Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw czy Slytherin? i dlaczego?
Gryffindor ;-) większość z nas wybrała by tą odpowiedź :D dlatego że Harry Potter jest w tej grupie :) 

11. Bluza czy sweterek? :)
Lubie zarówno bluzę jak i sweterek, wszystko zależy jak jestem ubrana ;) ale większość mojej garderoby to sweterki ;) 

Kolejne pytania od polegytravels

1. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Powtórzę się! Najbardziej chciała bym pojechać do USA ;) 

2. Twoje największe hobby to…?
Pocztówki i magnesy na lodówkę 

3. Jaki kraj/miasto które do tej pory odwiedziłaś podobało ci się najbardziej i dlaczego?
Po ostatniej podróży do Grecji bardzo podobała mi się wyspa Lefkada , chętnie bym tam wróciła, ale jest tyle pięknych miejsc do zobaczenia! ;-) 

4. Co zrobiłabyś gdybyś wygrała milion złotych?
Wybudowała bym się i wybrała bym się w podróż dookoła świata ;) 

5. Czy jest coś czego chciałabyś się nauczyć?
Tak, 

6. Ulubiona bajka w dzieciństwie to…?
W dzieciństwie bardzo lubiłam bajki, większość swojego czasu spędzałam przed telewizorem ;) najbardziej królował Krecik ;) ale również Tabaluga, Muminki, Gumisie i wiele wiele innych ;) 

7. Kim chciałaś być jako dziecko i czy udało ci się to marzenie zrealizować?
Odsyłam do odpowiedzi nr 3, podobne pytanie zadała Retri,  marzenie nie zostało zrealizowane:D

8. Najważniejsze z życiu to dla Ciebie…?
Najważniejsze w życiu dla mnie jest rodzina! ;) i mój kochany mąż <3 Ok, nie zdziwi Was też fakt że ważne są też dla mnie podróże ;) ale na pierwszym miejscu rodzina :) 

9. Na co zawsze brakuje Ci czasu?
W ostatnim czasie na wszystko brakuje mi czasu.. Na bloga, na długie spacery na dobrą książke, nawet ostatnio zaniedbałam moje ulubione programy jak 'Top Model' czy 'Masterchef' 

10. Jaką książkę lub film poleciłabyś mi na wolny wieczór?
Jeśli chodzi o filmy to jestem kino maniakiem i trochę tych filmów już obejrzałam,a książek jest naprawdę sporo godne przeczytania ;) jeśli nie czytałaś książki Harlan`a Coben`a - to polecam ;) mimo że wszystkich jeszcze nie przeczytałam to na żadnej się nie zawiodłam ;)  

11.Twoje największe marzenie?
To pytanie już było, ale nie zaszkodzi odpowiedzieć jeszcze raz! Podróż do USA, chciała bym je zwiedzić wzdłuż i wrzesz ;) 

Mam nadzieje że poznaliście mnie trochę bliżej ;) 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi! :) Pomyslałam że największe marzenie i wymarzona podróż to mogą być zupełnie inne sprawy, ale widzę że masz tak sam jak ja i jedno równa się drugiemu! :D Nie czytałam żadnej książki Cobena, ale w wolnej chwili chętnie to nadrobię. Hmmm, a czym jest ta rzecz której chciałąbyś się nauczyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczyć się skakać ze spadochronu ;) tak samodzielnie :P

      Usuń
    2. Nieźle! Ja bym się nie odważyła ;)

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) Można było się dowiedzieć o Tobie czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że kolejna osoba chciałaby się gdzieś teleportować :) Może kiedyś ktoś wymyśli sposób na przemieszczanie się w ten właśnie sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedzi :) U Ciebie byłam pewna, że kokos w zapachach się pojawi! :D Wydaje mi się, że też nie lubiłam krupniku będąc dzieckiem, a teraz mogę jeść i jeść :) A książki Cobena są świetne! Czytałam tylko kilka, ale zawsze byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też odpowiadałam na te pytania. :) zaintrygowałaś mnie tym, czego chciałabyś się nauczyć. :>
    również uwielbiam Top Model i Masterchefa, to jedne z nielicznych programów w telewizji, które oglądam. :)
    miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie.

    OdpowiedzUsuń