niedziela, 7 grudnia 2014

194. Pocztówka z Photofancy

Hey;) Większość z Was pewnie już zna stronę Photofancy,gdzie można wysłać za darmo jedną pocztówkę dziennie ;)
Ja gdy dowiedziałam się o tej stronie od razu wysłałam ją do siebie żeby ocenić ;) Kartka jest z dobrego gatunku,więc myślę że jak za darmo to warto ;)
Dzięki temu można zrobić własny projekt ;) Moja pierwsza pocztówka z PhotoFancy poszła do mnie, a kolejna do mojej penpalki ;)
Nie obeszło się od tego że również dostałam od Iwony pocztówkę z PhotoFancy ;)
Na kartce Sisi i Finish ;) Urocze ;)



Jak widać w lewym dolnym rogu jest logo firmy ;) Kartki są wysyłane z Niemiec ;) 

HAPPY POSTCROSSING!! ;)

7 komentarzy:

  1. Wow :) Pierwszy raz się z tym spotykam.
    Fajna sprawa i może ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam PhotoFancy i ciągle komuś wysyłam stamtąd pocztówki :D A teraz przed świętami w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam. Rzeczywiście są przyzwoite tylko to logo na zdjęciu trochę mi przeszkadza. No, ale jest za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koziołki są po prostu urocze. Na zdjęciu druk faktycznie wyglada na całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze! <3 ja także korzystam z tej strony i wysyłam sobie samej (ale ze mnie samolub) jakieś zdjęcia/kartki, itd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą stronkę, dzięki niej mogłam trochę uzupełnić swoją kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń