środa, 31 grudnia 2014

209. Pocztówka z nowego kraju- Peru

Witam ;) Dziś ostatni post jeszcze w starym roku! ;) Jest to nowe państwo w mojej kolekcji,kartka jest pocztówką z prywatnej wymiany ;) Niestety nie zdążyłam pokazać Wam wszystkich pocztówek z tego roku jakie dostałam po przez oficjalną stronę PC, i Polskie wymiany ;) miejmy nadzieję że nadrobię to bardzo szybko ;) Na zakończenie roku listonosz był bardzo często ;) W poniedziałek przyszły do mnie jeszcze świąteczne kartki,wczoraj cztery i dziś dwie,czyli na bogato ;)
A o to perełka prosto z Peru ;)



Nie była bym sobą gdybym nie życzyła Wam SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!! ;) 
U mnie na spokojnie;) Z mężem jedziemy do teściowej,z racji że mąż ma dużą rodzinę nudzić się nie będziemy ;)

   HAPPY  NEW YEAR <3 ;* 


HAPPY POSTCROSSING!! ;)

9 komentarzy:

  1. Mam prewnie identyczną, też z prywatnej wymiany :) Tylko czekać aż spotkamy się na tych wzgórzach :D Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pocztówki z Peru :) może i mnie się kiedyś trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba idealna kartka z Peru :D
    Też dostawałam jeszcze świąteczne kartki po świętach ;)
    Również życzę Ci szczęśliwego nowego roku, dużo radości i oczywiście dużo pocztówek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka. Marzę o takiej. Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka marzenie :) Cud, miód, malina ....
    Udanej imprezy i spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną kartkę z Peru :) Gratuluję nowego kraju i czekam na dalsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnego nowego kraju! Paula, życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku (i skrzynki wypchanej po brzegi;))!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)mnóstwa pięknych kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! Spełnienia planów, wielu radości i najlepiej samych przyjemnych chwil! I wielu, wielu pocztówek!
    Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń