piątek, 19 grudnia 2014

204. Pocztówka z nowego kraju - Algieria

Hey ;) Dziś po raz kolejny pokaże Wam pocztówkę z nowego kraju! W ostatnim czasie przychodzą do mnie same nowości co mnie oczywiście cieszy;) Pocztówka pochodzi z wymiany facebookowej ;)
W kolejce czeka kolejny nowy kraj który dostałam wczoraj ;) w tym miesiącu prawie mało umawiałam się na prywatne wymiany.. ze względu na szał świąteczny i brak internetu nie miałam czasu na szukanie nowych państw! ;) Oczywiście w styczniu to nadrobię ;) 





HAPPY POSTCROSSING!! ;)

7 komentarzy:

  1. Świetna pocztówka! U mnie ostatnio też pierwsze kartki z Algierii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztówka mi się bardzo podoba, jednak w swojej kolekcji jeszcze nie mam pocztówki z Algierii :)
    Uzbroję się w cierpliwość i zacznę ich więcej wysyłać :)

    // zapraszam do siebie na http://postcrossing-by-zania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam też pocztówkę z Algerrii i to nawet podobną! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio każdy pokazuje pocztówki z Algierii, a mi jeszcze tego kraju nie udało się zdobyć... No, ale wszystko w swoim czasie :) A kartka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówki z Algierii jeszcze nie mam. Troszeczkę ci zazdroszczę. Ciagle czekam na moje swapy postcrossingowe, część już do mnie dotarała. Ale ta twoja pocztówka oko cieszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka, no i nowy kraj :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń