sobota, 13 grudnia 2014

200. Pocztówka z nowego kraju - Łotwa

Witam! Po wielu próbach udało mi się w końcu umówić na prywatną wymianę z tym krajem ;) Wielokrotnie pisałam do różnych postcrosserów,ale nikt nie myślał o odpisywaniu.. Przeglądając pocztówki na postcrossingu bardzo spodobała mi się jedna pocztówka.. wchodzę na profil użytkownika i widzę że ma zaznaczoną opcję swapów ;) Więc bez zastanowienia napisałam i dostała szybko odpowiedz ;) Zarówno jak i odpowiedz była szybka tak i pocztówka przyszła do mnie w ekspresowym tempie!!! To jest moja pierwsza taka szybka wymiana ;) Nawet tydzień nie czekałam ;) Dosłownie kilka dni,żeby Was nie skłamać ;)



ale żeby tego było mało to dostałam również magnes na lodówkę!! Takie niespodzianki to ja uwielbiam ;)


Życzę miłego weekendu ;) Ja jutro wybieram się do Frankfurtu nad Odrą ;P  Niemcy prawdo podobnie mają niedziele handlową,bo jak wiadomo w Niemczech sklepy są pozamykane w niedzielę;)  a ja okaże się że są zamknięte zrobimy sobie wycieczkę :D

HAPPY POSTCROSSING!! ;-)

4 komentarze:

  1. Mam ten sam problem... :/ Pisałam do różnych osób, ale albo nie odpisywały, albo odpisywały, że kartki z Polski już mają i nie chcą wymian. Raz udało mi się umówić na coś więcej niż kartkę, ale swoją kopertę wysłałam i ślad się urwał :/ Ostatnio napisała do mnie osoba z Łotwy, że chce się wymienić, wysłałam jej kartkę, więc może tym razem coś dojdzie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie Łotwa dotarła z oficjalnej wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Łotwe już posiadam w kolekcji, ale twoja jest ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocztówka i magnes super! Mi udało się raz umówić na wymianę z osobą z tego kraju :)

    OdpowiedzUsuń