piątek, 12 grudnia 2014

199. Costa Brava - Hiszpania

Cześć!! ;) Jak tam u Was pogoda? Bo u mnie od rana pada, i póki co pogoda nie przypomina zimy tylko jesień ;P
Dziś pokaże Wam pocztówkę którą dostałam od mojej penpalki niestety to już ostatnia pocztówka od niej z Hiszpanii ;)a oko cieszy ;-) dlaczego? Bo jest na niej mapa które bardzo lubię ;)


Jak widać na brak postów nie można narzekać , mimo że w pracy wielki młyn.. Nie dość że to okres przed świąteczny, inwentaryzacja za pasem a koleżanka z pracy poleciała sobie do Turcji!! W pracy nie wiadomo w co ręce włożyć..

HAPPY POSTCROSSING!! ;)

5 komentarzy:

  1. A u mnie słońce, jakby to była wiosna :), oby na dłużej.
    Ładna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pada deszcz :p i niestety brak postów jak na razie, ale dzisiaj w nocy będę nadrabiać :p Pocztówka świetna, lubię kartki z różnymi mapkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś cały dzień był ładniutki, nawet słońce świeciło :) Świetna mapka :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś słoneczko swieciło i było w miarę ciepło :) Super mapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także lubie pocztówki z mapami. A Costa Brava to chyba najbardziej popularny kierunek w Hiszpanii wśród Niemców.

    OdpowiedzUsuń