czwartek, 11 grudnia 2014

198. Pocztówka z nowego kraju - Brazylia

Witam!! ;) Moja pierwsza pocztówka z Ameryki Południowej ;) W końcu się jej doczekałam, bo już nadzieja uciekła... czekałam na pocztówkę dwa miesiące.. moja pierwsza facebookowa wymiana.. i już skreśliłam ją na straty.. Niestety to nie Rio de Janeiro ,tylko Săo Paulo ;-)  bardzo się cieszę że coraz częściej wybieram formę prywatnych wymian, bo dzięki temu mogę wyszukać sobie nowych państwa do kolekcji ;)



Coraz częściej zdarza się że zamiast znaczka jest stempel..

HAPPY POSTCROSSING! :) 

6 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że z Rio de Janeiro jest łatwiej zdobyć pocztówkę, tak więc napewno jeszcze takową dostaniesz. Ten stempel podoba mi się tylko dlatego, że jest na niej mapa Brazylii :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Do mnie Brazylia dotarła z oficjalnej wymiany, ale też coraz więcej swap-uję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję noewego kraju. Ja mam pocztówkę z Sao Paulo, ale z innej perspektywy widok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam w kolekcji pocztówkę z Sao Paulo, ale Twoja o wiele bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowego kraju ;) Do mnie nie przemawia współczesna architektura :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowego kraju, no i nowego kontynentu! :)
    Mnie pocztówka się podoba, bo lubię widoki na miasto. Też zdarzają mi się stemple na pocztówkach, tyle tylko że Twój jest fajniejszy, bo prezentuje mapę kraju :)

    OdpowiedzUsuń