sobota, 27 grudnia 2014

207. Pocztówka z nowego kraju - Chile

Hey;) I nadszedł ten czas.. że święta minęły.. Czyli jak to każdy by powiedział 'święta,święta i po świętach' Jak zawsze.. święta się skończyły to trochę przymroziło i nawet troszkę śniegu było;)
hm.. zastanawiałam się co by Wam dziś pokazać.. i padło na nowy kraj o którym całkiem nie dawno wspominałam ;) Postanowiłam że do końca roku muszę pokazać te nowe kraje pomijając to że przed świętami znowu zawitał do mnie nowy kraj ;)
Jak widać kolejna pocztówka z Ameryki Południowej ;)



HAPPY POSTCROSSING!! ;) 

7 komentarzy:

  1. Pocztówka super, zazdroszczę tego, że jest Chile ;) Podoba mi się ogromnie ten widoczek w prawym górnym rogu. Nie mam pocztówki z Chile...jeszcze! ;)
    U mnie też przymroziło i troszkę śniegu nawet jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pocztówka. Ja też nie mam Chile ale czekam na swap. Może kiedyś dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowego, wyjątkowego kraju ☺ ja mam już pocztówkę z Chile, ale dotarła do mnie tylko jedna z dwóch umówionych wymian... bardzo ładna ta Twoja karta ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie szła, aż 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowego kraju ! Świetna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowego kraju w kolekcji!
    Ja czekam na kartkę z Chile około miesiąca. Mam nadzieję że niedługo będę mogła się pochwalić nowym krajem :p

    OdpowiedzUsuń