sobota, 4 października 2014

150. Pocztówka z nowego kraju - Norwegia

Dziś chciałam pokazać Wam pocztówkę z nowego kraju! Pocztówkę nie dostałam ani przez postcrossing,ani przez żadną wymianę prywatną;) Dzięki Patrycji z bloga Pati Norway która jest Au Pair w Norwegii zdeklarowała się że z chęcią wyśle mi pocztówkę,bardzo się ucieszyłam z tej wiadomości bo sama planowałam o to spytać.. ale Pati mnie wyprzedziła ;) Bardzo dziękuje jej za tą kartkę, bo dzięki niej moja kolekcja wzbogaciła się o jeden kraj więcej ;)
Pocztówka przedstawia widok na miasto Bergen ;)



P.S- Przypominam że Ci co jeszcze nie zgłosili się do konkursu zawsze jeszcze mogą to zrobić!! ;) 
pod postem ROZDANIE - KONKURS

HAPPY POSTCROSSING!! ;) 

8 komentarzy:

  1. Piękna pocztówka;) Lubię skandynawskie krajobrazy i architekturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miły gest! Mnie jakiś czas temu blogerka i to modowa, która odwiedza mój blog, napisała, że może mi wysłać kartkę z Wiednia, co było niesamowicie miłą niespodzianką. :D
    Z Norwegii mam chyba tylko jedną kartkę, ale też jest na niej obecna woda, hehe. :) Twoja kartka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowego kraju, a kartka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kartka i prześliczny znaczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad tą kartką ja i mój chłopak zastanawialiśmy się dobre 30 minut ! Najpierw obeszliśmy wszystkie miejsca w centrum, w których przejrzeliśmy co mają w ofercie, potem zawężaliśmy wybór do 20, 15, 10, 5 aż w końcu zostały 3 i jednogłośnie wybór padł na tę :) Bardzo mi miło, że Ci się spodobała ! :)

    OdpowiedzUsuń