środa, 22 października 2014

163. Wynik Konkursu!!!!

Witam!!! Nie wiem jak to możliwe,ale mam internet!! z czego bardzo się cieszę! ;) Pierwsze co to ogłoszę wyniki konkursu!! ;) W losowaniu pomogła mi strona losowe.pl pierwszy raz zrobiłam z rzut ekranu ;P nigdy tego nie robiłam bo myślałam że to czarna magia ;P ale jednak nie ;)  Do konkursu zgłosiło się 13 osób, więc będzie nagroda pocieszenia! ;)
Kolejność jest następująca ;) tzn. tak jak zostaliście zgłoszeni ;)

1. Pijanazyciem
2. Anna Glazeczka
3. Werciarad
4. Edi
5. Filolog
6. Krystyna13
7. Żaba
8. Aoi Akuma
9. Lenka
10. Sawatka
11. Katte K
12. Santi Cullen
13. Asariel


No to zaczynamy losowanie!! ;-)

Nagroda główna jest dla Pijanazyciem  GRATULUJE!! ;)


Zaś nagroda pocieszenia trafia do Katte K również GRATULUJE!! ;) 


Oczywiście czekam na Wasze adresy! ;)  na blondins8922@wp.pl
Dziewczyny jeszcze raz Wam GRATULUJE ;) 

HAPPY POSTCROSSING!! ;) 


6 komentarzy: