środa, 29 października 2014

170. Platamonas - Grecja

Witajcie ;) Dziś przyszła kolej na Grecję ;) W swojej kolekcji mam pocztówki z Grecji,ale nie było okazji ich pokazać ;) Te pocztówki akurat dostałam od mojej jedynej Polskiej penpalki ;) Mojej kochanej rodzice wypoczywali w tym roku na urlopie, i dzięki temu moja kolekcja wzbogaciła się o kilka sztuk ;)




Iwonko jeszcze raz dziękuje za piękne pocztówki!! ;) 
Mam jeszcze troszkę pocztówek od Ciebie które nie zdążyłam pokazać.. ale na pewno wszystkimi się pochwalę ;) 

HAPPY POSTCROSSING!! ;) 

5 komentarzy:

  1. Ile bym dał zęby tam być zapraszam do siebie na notkę http://plotki-w-show-biznesie.blogspot.com/2014/10/putin-umiera-ma-raka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia pocztówka podoba mi się najbardziej, choć wszystkie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy widok przypomina ma szwedzkie Nynasham, choć to zupełnie inny klimat przecież! Trzecia pocztówka jest też piękna, Grecja musi być cudownym krajem. Ja jeszcze nigdy tam nie byłam, ale ciepło i białe domki kuszą :) I jest tam co zwiedzać zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na drugiej jest budowla przypominająca zamek, to jest mój numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki są przepiękne :) Jakby było miło teraz tak sobie popływać w cieplutkim morzu :D

    OdpowiedzUsuń