wtorek, 14 października 2014

159. Lloret de Mar - Hiszpania

Witam Was w deszczowy dzień! u Was też typowa jesienna pogoda? U mnie za oknem deszcz;>  z racji że za oknem pogoda różna, dziś pokaże Wam kolejną pocztówkę od mojej Polskiej penpalki, którą dostałam wczoraj!! ;) Wracając od lekarza sprawdziłam skrzynkę pocztową i miła niespodzianka  na mnie czekała ;) Kartka przywędrowała do mnie z Hiszpanii ;) Lloret de Mar !! Wam też Lloret de Mar kojarzy się z 'Pamiętnikami z Wakacji'? Bo mi tak! ;) Od dość dawna to miejsce jest na mojej liście 'miejsca do zobaczenia' ;)




Gdy ujrzałam ten widok w pierwszej chwili se pomyślałam czy to znaczek czy co?? ale tak patrze i patrze odkleiłam dwie białe warstwy a tu niespodzianka ;P 


Znaczek wygląda jak naklejka ;) 

HAPPY POSTCROSSING!! ;) 


3 komentarze:

  1. Ojej, ciekawa sytuacja z tym znaczkiem. A pocztówka bardzo ładna, aż się marzy o tym, by się położyć na takiej słonecznej plaży. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dostałam kartkę z Lloret, ale nie miałam zaklejonego znaczka ;p Śliczna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny krajobraz:)
    A palmy to symbol raju:D

    OdpowiedzUsuń