poniedziałek, 27 października 2014

167. Nowy Orlean - Stany Zjednoczone

Witam po weekendzie! ;-) Jeszcze tydzień mam wolnego tzn zwolnienia... więc na brak postów narzekać nie powinniście;) Nudzi mi się strasznie.. już poszła bym do pracy.. ale nie mogę.. Jak nigdy po 3 tygodniach brakuje mi pracy.. ;P ale myślę że jak już do niej pójdę, będę myśleć o wolnym ;) który tak szybko nie będzie;)
Dawno nie było pocztówek z mojej kochanej Ameryki ;P dziś pokaże Wam Nowy Orlean który dostałam od Au Pair Sandry ;)





HAPPY POSTCROSSING!! ;) 



4 komentarze:

  1. Ładna kartka, miasto chyba też bo widać stylową zabudowę. Szkoda, że tak ciężko doświadczone przed latu przez huragan Katrina.
    Zyczę szybkiego powrotu do...pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest, jak wolne to poszłoby się do pracy, a jak trzeba pracować to przydałoby się trochę wolnego :D Pocztówka świetna, znaczki też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka! Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Nowy Orlean! Miałam okazję być tam kilka miesięcy temu i zakochałam się totalnie :)

    A co do znaczków- rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń