sobota, 25 października 2014

166. Pocztówka z nowego kraju - Kuweit

Witam! ;) Dziś pokaże Wam kolejny nowy kraj w mojej kolekcji! ;)
Muszę Wam szczerze powiedzieć że już się martwiłam że ta pocztówka do mnie nie dotrze ;( Czekałam na nią prawie 1,5 miesiąca.. i już se myślę pewnie gdzieś się zgubiła.. albo coś.. i nawet mi przyszło przez myśl że chyba ta prywatna wymiana się nie uda.. prawie się zniechęciłam na te swapy;P ale mówiłam sobie przecież to dopiero początek i że oszuści się zdarzają.. Gordon bardzo się postarał, i pocztówka bardzo mi się podoba;) i dodam że bardzo się rozpisał;) Jak na mężczyznę ,miał bardzo czytelne pismo;)



Już nie mogę doczekać się na kolejne nowe Państwa -na które już czekam z niecierpliwością! ;) 

HAPPY POSTCROSSING!! ;) 

6 komentarzy:

  1. Wow fajna pocztówka :) I ciekawy kraj :) A jak jeszcze piszesz, że się Gordon rozpisał, to w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej pocztówka w moich klimatach :) Zazdroszczę....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowego kraju!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pocztówka! Też się z Gordonem wymieniłam pocztówkami i muszę Wam napisać że to szalenie miły człowiek :-) I dokładnie tak jak piszesz rozpisuje się na pocztówkach i rzeczywiście ma bardzo ładne czytelne pismo :-)

    OdpowiedzUsuń