wtorek, 7 października 2014

152. Rosja

Zawsze sobie powtarzam że będę dodawać posty codziennie i jak się uda to nawet dwa razy dziennie ;) ale jak zawsze mi to nie wychodzi.. Pocztówek co chwile mi przybywa.. a nadal nie pokazałam wszystkim pocztówek z Chorwacji, kartek od mojej Polskiej penpalki ;)
Jutro mam wolne,więc postanowiłam że naszykuje se wszystkie pocztówki ,zrobię zdjęcia i będą czekały w roboczych ;)
Dziś pokaże Wam pocztówkę z Rosji ;) dawno ich nie było -ale nie ubolewałam nad tym ;P



HAPPY POSTCROSSING!! ;)

2 komentarze:

  1. Fajna ta pocztówka! :D
    Też mam problem ze wstawianiem regularnie kartek - raczej nie uda mi się wstawić wszystkich, jakie mam, zajęłoby mi to mnóóstwo czasu! Ale jak najbardziej życzę powodzenia! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą zostać jakieś kartki, żeby przedstawić je w tych dniach, gdy w skrzynce będzie zastój ;)

    OdpowiedzUsuń