środa, 13 stycznia 2016

333. Sydney - Australia

Hello ;-) co tam u Was? u mnie wszystko się komplikuje, i nie wiem co będzie za kilka dni za tydzień,. Wszystko wyjaśni się do końca tego tygodnia lub do następnego.. czy zostajemy nadal tu czy wracamy do Polski. Nie będę ukrywać że chciała bym tu zostać,ale niestety to nie są przyczyny zależne od nas.. co z tego że praca i kontrakt jest , jak masa innych problemów..
Miejmy tylko nadzieje że wszystko się wyklaruje i kiedyś będę się z tego śmiać ;) dziś do pracy na drugą zmianę,mówiłam już że nie lubię drugich zmian? Najlepiej to lubię nocki i pierwszą zmianę ;-) ale nic na to nie poradzimy trzeba przetrwać drugą zmianę :>
Czas na dzisiejszą pocztówkę którą dostałam od znajomego Marcusa ;)


HAPPY POSTCROSSING!! ;-) 

8 komentarzy:

  1. Żadko widuję pocztówki tego typu, ale jak już, to są bardzo ładne :) Piękne widoki. Miłej 2-giej zmiany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mówią - jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. :D Powodzenia na tej drugiej zmianie. :) A pocztówka naprawdę ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że wszystko ułoży się po Twojej myśli.
    A co do pocztówki, to jest bardzo ładna. Ja mam z Australii kilka pocztówek w tym jedną z Sydney właśnie z operą

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna pocztówka! bardzo lubię kartki tego typu.

    podziwiam, że wolisz nockę niż drugą zmianę, ja w nocy w ogóle nie funkcjonuję i wszystko jest lepsze niż nocka w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki!
    Życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, aby jednak wszystko poszło jak najlepiej i żebyś była zadowolona z obecnej sytuacji. Pocztówka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pocztówka! To jest ten typ kartki multiview, który lubię - czyli z panoramkami! Mam bardzo mało kartek tego typu, ale zazwyczaj jak je widzę to są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki tego typu są tym rodzajem multi, które lubię. Widoki są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń