czwartek, 20 sierpnia 2015

294. Karolina Północna - U.S.A

Cześć! Za oknem mamy ochłodzenie, nie wiem jak Wy, ale ja się bardzo cieszę! ;-) Powiem Wam że tyle co ja się wynudzę to nigdy się nie wynudziłam.. mam bardzo dużo czasu na wszystko.. Praca dorywcza niby jest,ale przez ostatnie kilka dni tak jak by jej nie było. Co prawda mam już pracę nagraną,ale to dopiero po powrocie z urlopu;) Tak więc śmieje się że póki co mam wieczne wakacje :D fajnie to poczuć się gdy ma się dwa czy trzy miesiące wolne ;) jednocześnie odpocznę psychicznie i fizycznie ;)
Dzisiejszą pocztówkę dostałam z portalu postcrossing ;-) Nawet nie wiecie jak mnie ona ucieszyła ,nie dość że do kolekcji jest kolejny stan w USA, to jeszcze pocztówka bardzo mi się podoba!;-) 



HAPPY POSTCROSSING!! ;-) 

6 komentarzy:

  1. Ja w tym roku też mam dużo wolnego, dzięki temu, że zdawałam maturę, więc wiem co czujesz. :D
    A karteczka bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowa pocztówka, podoba mi się! ja chyba nic z tego stanu nie mam.
    mnie w przyszłym roku czekają najdłuższe wakacje w życiu, po maturze. ;) ale szczerze mówiąc, to nawet w wakacje staram się coś robić. :D
    muszę wkrótce naskrobać do Ciebie mejla w sprawie USA I zakupów. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocztówka z pomysłem, bardzo ładna :).Bije od niej coś pozytywnego. Super, że przyszedł do kolekcji kolejny stan, takie "nowości" cieszą podwójnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kartka! :) Gratuluję nowego stanu :) Sama kiedyś muszę zrobić sobie mapkę stanów, które mam, bo sama nie mam pojęcia. Jakoś nigdy nie zwracałam na to uwagi :o :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowego stanu :)
    Ja mam teraz w sumie wieczne wakacje, bo obecnie nie pracuję, czekam na obronę magisterki, ale w sumie wciąż mam coś na głowie w związku z przeprowadzką, więc nie do końca z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystajcie z wakacji szczesciary. Ja juz dawno po maturze i studiach a teraz kazdy dzien urlopowy mnie cieszy jak dziecko. Karteczka super. Poki co mam tylko jedna kartke z USA ale totalnie nie trafiona w moj gust. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń